facebook
Zamówienia złożone przed godziną 14:00 są wysyłane natychmiast. | Darmowa wysyłka powyżej 250 PLN

Produkt czeski

Produkt czeski

Fundacja wspierająca czeskie produkty narodziła się w 1994 roku, a pięć lat później przekształciła się w Fundację Czeskiego Produktu. Jej główną misją jest wzmacnianie krajowych małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, obejmujących różne sektory. Fundacja dąży do zwiększenia widoczności czeskich produktów wśród konsumentów, a tym samym do pobudzenia zainteresowania nimi. Ogłoszenie, że dany produkt jest posiadaczem znaku towarowego Czech Product, jest możliwe tylko po spełnieniu surowych kryteriów, złożeniu wniosku i przyznaniu rejestracji. Jeśli firma ubiegająca się o znak jest własnością czeskich obywateli lub czeskiej osoby prawnej, a jej zyski nie są transferowane poza Republikę Czeską, wówczas spełnia ona wymagania. Tylko producent, który ma zarejestrowaną działalność gospodarczą w Czechach, może ubiegać się o znak towarowy, a nie jego autoryzowany przedstawiciel (osoba trzecia). Kolejnym warunkiem jest to, aby produkt spełniał aktualne normy prawne, które są wymagane do uzyskania znaku towarowego.

Kategoria
Top